Možno ste sa už odhodlali, ale nevite sa donútiť.  Nebojte sa, takýto problém majú mnohí. Stačí však malé postrčenie.
 

  1. Pomalý štart

Na začiatok si toho veľa nenakladajte. Ak ste sa rozhodli pre beh, behajte najprv kratšie vzdialenosti. A potom si postupne pridávajte. Ak by ste sa hneď na prvýkrát unavili mohlo by Vás to odradiť. Ak ste si vybrali posilňovanie, platí to rovnako. Po jedno sa odradíte a po druhé to môže byť nebezpečné aj pre Vás. Ak Vaše telo nie je zvyknuté na záťaž, mohli by ste sa pri prudkom štarte poraniť. A to by Vaše plány s cvičením zaručene zmarilo.
 běžící žena.jpg

  1. Príjemná trasa/príjemné prostredie

Nech už ste sa rozhodli pre akúkoľvek aktivitu alebo akýkoľvek šport, prostredie je veľmi dôležité. Príjemné prostredie Vás môže motivovať. Ak beháte zvoľte pohodovú trasu, ktorú poznáte. Pokiaľ Vám vyhovujú viac poľné cesty, vyhliadnite si také. Keď naopak, asfalt, vyberte si bezpečnú trasu, napríklad po chodníku.
 

  1. Pozitívne sa nalaďte

Veľa prekážok je vo Vašej hlave. Preto ak sa motivujte, mnoho ich odstránite. Ale ako na to? Pustite si dobrú hudbu, povedzte si, že to zvládnete. Každého nabudí niečo iné. Možno pár pozitívnych slov pri rozcvičke alebo obrázok vysneného tela.
 

  1. Dobrá hudba

Ak ste aj nikdy s hudbou necvičili, správny soundtrack Vás vie nebudiť a pomôže Vám nahodiť správny rytmus. Existujú piesne, ktoré sú vyslovene určené na cvičenie. Samozrejme, nemusíte sa obmedzovať len na ne. Ale pomalé piesne by mohli spomaliť aj Vás.
 posilování.jpg

  1. Spoločnosť

Mať spoločníka na cvičenie je na nezaplatenie. Motivuje Vás k lepším výsledkom a ak sa napríklad Vám nebude chcieť, Váš  kamarát Vás určite cvičiť vytiahne.
 

  1. Čo chcete robiť

Je to dôležitá otázka. Mali by ste si povedať, ktorá konkrétna aktivita Vás baví alebo by Vás ju bavilo robiť. Či už posilňovňa, beh, tenis, plávanie. Na výber je toho mnoho, okruh si musíte zúžiť podľa svojich preferencií.